Prihlásenie do eshopu


PapierMoridlá Chevas a DúhaLepidlá a lakyStuhyServítkyOstatný materiál a pomôckyPolystyrénové pomôckyDrevené dekorácieFarby MagicolorKvetyPierkaTextilné a iné dekorácieDrevené výrezy Jar 2018

Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

 

1. OBJEDNÁVANIE

Vyplnením všetkých údajov, telefonického kontaktu, e- mailu a odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje jej záväznosť a zároveň súhlasí so všetkými obchodnými podmienkami. O prijatí objednávky Vás budeme informovať formou sms alebo e-mailu do troch pracovných dní od odoslania objednávky zákazníkom. O odoslaní objednávky Vás budeme informovať.

e- mailom alebo sms-kou.

 

 

2. TERMÍN DODANIA A DORUČENIE

Objednávky vybavujem v závislosti od skladových zásob od 3 do 14 dní od prijatia objednávky. O prípadnom zdržaní objednávky Vás budeme informovať e-mailom alebo     sms-kou.

 

Balíky sú zasielané:

 

Geis (kuriérska spoločnosť)  – platba vopred na účet: (ceny sú uvedené s DPH)

Hmotnosť Balíka

cena

0kg – 2kg

3,50€

3kg - 5kg

3,80€

   5kg - 10kg

4,30€

10kg - 20kg

5€

 

 Platba dobierkou: (cena je uvedená s DPH)

                + 0,90 k cene poštovného

 

3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

Predávajúci sa zaväzuje, že bude zákazníkom dodávať:
správny druh tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky, tovar vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam platných na území EÚ.

Tovar bude kvalitne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy a danú objednávku stornovať bez udania dôvodu a oznámení zákazníkovi. V prípade, že zákazník medzičasom objednávku ohradil, daná suma mu bude vrátená na účet, z ktorého bola platba prijatá a to do 14 dní ododna storna.

 

Nezodpovedáme za:

- poškodenie zásielky, oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou, prípadne telefónnym číslom objednávateľa

 

 

 

4. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

 - kupujúci sa zaväzuje prebrať tovar, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade zistenia akýchkoľvek nedostatkov nám to ihneď oznámiť

- zaplatiť za tovar při jeho prebratí vo výške, ktorá je uvedená na obale zásielky

-  v prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady opätovného doručenia tovaru

- pri platbe na účet je potrebné objednávku uhradiť do 7 pracovných dní, v opačnom prípade bude Vaša objednávka stornovaná.

 

5. ZÁRUČNÁ DOBA

Na predávaný tovar, pokiaľ to nie je uvedené inak sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol mechanicky poškodený alebo bol zničený neodbornou manipuláciou zákazníkom.

 

6. VRÁTENIA TOVARU

V prípade, že nie ste s tovarom spokojní, zašlite nám ho späť najneskôr do 7 dní na našu adresu obyčajným poisteným balíkom alebo listovou zásielkou. Peniaze za vrátený tovar Vám budú zaslané na Váš účet. Peniaze za poštovné nevraciame.

 

7. CENY TOVARU

Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené v našom E-shope sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb. Vyhradzujeme si právo na zmenu ceny produktov z dôvodu zmeny nákupnej ceny, dovoznej ceny alebo sa ceny menili z dôvodu vyššej moci (tzn. politické udalosti vnútroštátne alebo zahraničné, zmeny cien, sadzby DPH a pod.)

 

8. REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Prípadné poškodené kusy alebo kusy určené na výmenu nám pošlite späť na našu adresu spolu s originálnym dokladom o zakúpení (faktúra) a priložte sprievodný list, v ktorom udáte dôvod vrátenia tovaru. Balík odporúčame zasielať ako poistenú zásielku. V prípade poškodenia balíka pri poštovej preprave, už pri preberaní balíka požiadajte na pošte o potvrdenie, že balík ste už preberali poškodený a obratom nám ho zašlite späť. Náklady na úhradu škody budeme vymáhať od Slovenskej pošty. Ostatné reklamácie budú riešené podľa platného obchodného zákonníka.

 

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

 

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru

 

Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia.

 

9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. sa prevádzkovateľ zaväzuje postupovať v zmysle zákona a využívať tieto údaje len pre svoje vnútorné potreby a bude robiť všetky potrebné činnosti preto, aby tieto údaje ochránil.

 

Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o vás a vašich nákupoch.